Empty Title

Betul tak klau aku cakap budak SPM sekarang tengah tension? Macam aku ni, tension memanjang, dengan study, kerja rumah, jaga kedai, semua tahun ni. Kenapa beban-beban ni semua ada masa aku nak SPM? Kenapa tk tahun depan je? Aku bukan tokey, cikgu. So, malas nak cakap banyak. Otak aku ni pun dah macam train kat atas ni, penuh dengan masalah. Myb Allah nak uji aku supaya bersabar. Alhamdulillah. Ya Allah kau kurangkan lah aktiviti luar aku dan kau bantulah hamba-mu ini untuk lebih memberi tumpuan kepada pelajaran dan tak merungut, mengungkit semasa melakukan sesuatu pekerjaan. Amin. Aku harap sangat aku dapat hadapi semua ni, walaupun penat, mengantuk semua, tapi dapat hasilnya memang aku bangga. Harap sangat aku dapat tolong family aku dan dapatkan banggakan family dengan kejayaan aku dimasa akan datang. Amin :')

No comments:

Post a Comment