Sekolah

Pejam celik, pejam celik, pejam tak celik-celik. haha okay sekejap gila dah nak sekolah balik. Woaa aku tksedia lagi nak hadapi semua ni -.- SPM bhai, gila mencabar kewibawaan aku #Usaha. Esok terpaksa lah aku mengGagahkan diri untuk pergi kesekolah. Tahun ni aku jadi 'senior' kat sekolah tuu hahaha bangga sikit wei :) boleh lew aku balas-balas jeling kat budak-budak junior haha #Seronok lah pulak. Tapi hari ni aku langsung aku tkde mood bila crita pasal sekolah, semua sibuk cerita pasal kasut baru, baju baru laa. Eh aku pun ada yg baru laa, just tknak bg tahu je -.- hmm hari ni kakak aku kena kan aku "adik, besok sekolah kan?" dan aku terus membalas kata-katanya tadi, "A'ah, kau knapa? Nak gantikan aku? Aku okay je -.-" bengang gila laa, dah tahu besok sekolah saje nak tnya bnyak kali, ada jugak makan kaki ni kang ==' Opss aku dah menguap ni, besok kena 'bangun awal' so kena tidur lew T.T assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment