Melayan aisy


Chack! 
Hahaha assalamualaaikum :D

Act, aku baru nak tengok Mr. Bean dandan dah habis pulak. Hampeh. Hahaha aku taktahu nak buat apa dah sebenarnya ni. Nak melayan aisy? Errr fikir dua tiga kali jugak lah. Hehehe maksu sayang aisy sangat sangat tapi bab nak menjaga jangan carik acu tau! Hahahaha sebenarnya masuk harini dah dua hari aku cuti!  Buat cuti sendiri lah wei. Semalam memang aku cuti pun tapi harini buat cuti sendiri sebab semalam boleh pulak aku demam ingat sampai lah harini aku demam tapi subuh tadi elok dah. Hm takpelah cuti jelah ahad ni. Boleh rehat! Yehuuuuuu hahaha. Apa nak buat ni? Serious bosan. Harini pun aku lepak rumah aisy. Mak aisy dah terbongkang tidur. Aku jelah yang teman aisy kat depan tengok tv. Melayan jelah. Tanya dia, kenapa? Nak apa? Hm taktahu lah aisy ni nak apa. Mengeluh je ni haaa k lah. Panas ni panas. Boleh demam balik ni. Hahaha panassss! Bye!