Sudah give up!

Give up! Give up! Hahahaha dah dua kali aku gagal jalan raya! Huh! Menyusahkan! Memalukan! Takpernah rasa down macam ni sekali tau, betul! Ada banyak sebab kenapa aku dah give up sangat, sebab aku takut dgn jpj tu, muka dia macam nak telan orang. Act, takdelah garang pun tapi aku gemuruh sangat hehehehehehe. Lagi, sebab duit! Kalau aku gagal kena melabur seratus limu puluh ringgit malaysia! Wauuuuu, banyak tuu! Kalau aku gagal 100 kali macam mana? Darab lah sendiri, aku ngeri bila jpj tu kata aku dah gagal huwaaaaaa menyesal, kecewa, marah, sedih, semua ade masa tuu :( aku taktahu nak kata ape, lepas ni aku kena amik lagi, lagi sekali?! Ya lagi sekali! Aku betul betul taktentu arah, sebabnya bila belajar aku boleh dapat full marks, bila masuk je jpj aku terus dapat 5 marks only! Ini tidak adil, tidak adil bagiku :'( haih lemah semangat aku wei, kenapa aku jadi macam ni, kenapa aku nervous sangat, padahal jpj je pun hmmmm aku taktahu lah nasib aku lepas ni macam mana, tengok ajelah, kalau gagal or lulus, aku inform kat blog. Frustnyaaaaaa takpayah cakap lah sampai terbawa bawa dalam mimpi, haih dulu aku failed subjek science, math, bi dan sebagainya takdelah sampai terbawa bawa dalam mimpi, errr maybe kali ni aku failed sebab kalau nak repeat kena bayar kot, huwaaaa korang korang, tolong doakan aku lulus eh kali ni, aku betul betul hargai doa korang tuu, tolong yea :') sayang korang ♥