Target SPM

Ready nak belajar. Hahaha bukak mata luas-2. Ahhh~ luas pandanganku. Hahaha untuk kali ni, aku nk story pasal perkembangan target SPM aku. Haaaa aku target sejarah A+ confirm (!) *InsyaAllah* hahaha yakin boleh ni, okay subjek lain aku tkpasti boleh ke tidak. Sebab skang ni aku fokus subjek sejarah je, tknak kasi mengantuk dan bosan, so aku baca jelah buku sejarah. Hahaha dasat tak dasat tak? Now aku dh makin bnyak berubah woaaa, tkmain-2 lagi, heee tapi bila aku bgtahu nk datang full ntuk tahun ni, kawan-kawan aku semua gelak, eh apahal? hmm kuciwa gila. Tapi tkpelaaa, aku tetap dengan azam aku hahaha bagus kan aku? Ehem puji lah sikit :) Tahun ni seriously tahun busy aku, dengan nak jaga kedainya lagi, nak uruskan rumah lagi hmm penat jugak tapi nk acano aku kenalah berkorban sikit, tahun ni last aku kot heee tksabarnyaa nak habis sekolah hahaha okaylah, smpai sini jelah corat coret aku, aku nk p study jap. Besok, InsyaAllah myb ada story lain plak:) daaa ~ Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment